↑
Bilgi, iletişim ve geri bildirim için
bibliyografya@serka.gov.tr
adresine mail atabilirsiniz.
Social Links |
Anasayfa
Hakkında
SERKA Bibliyografyası Nedir?
Amaç ve Hedefler
Kapsam
SERKA Bibliyografyası Nasıl Hazırlandı?
Sayılarla SERKA Bibliyografyası
Katalog
Alanlar
İller
Türkçe
İngilizce
Ara
Menu
Anasayfa
Hakkında
SERKA Bibliyografyası Nedir?
Amaç ve Hedefler
Kapsam
SERKA Bibliyografyası Nasıl Hazırlandı?
Sayılarla SERKA Bibliyografyası
Katalog
Alanlar
İller
Ara
Türkçe
İngilizce
Katalogda Ara
Anasayfa
Katalogda Ara
Array
--Alan--
Tarih
Fen Bilimleri
Coğrafya
Edebiyat
Sanat
Ziraat/Tarım
Diğer
Eğitim
Arkeoloji
İktisat
Sosyoloji
Turizm
Yönetim
Siyaset Bilimi
İlahiyat
Dil
Kentleşme
Spor
İletişim
Ara
Toplam 592 Sonuç
Bölge
Kitap Bölümü
Eğitim
2021
Şehir Pazarlaması Bağlamında Üniversite-Şehir Etkileşimi: Ardahan Üniversitesi Örneği
Filiz Aslan Çetin
DEVAMINI OKU
Bölge
Kitap Bölümü
Eğitim
2021
Muhasabe Derslerine Olan Tutumların Yapısal Eşitlik Modeliyle İncelenmesi: Kafkas Üniversitesi Örneği
Hüseyin Ali Kutlu, Seyhan Öztürk, Osman Nuri Akars
DEVAMINI OKU
Bölge
Tez
Eğitim
2021
İlköğretim 12-13 Yaş Erkek Çocuklarda Hemsball Egzersizlerinin Denge ve El-Göz Koordinasyonuna Etkisi
Mehmet Şüyün
DEVAMINI OKU
Bölge
Tez
Eğitim
2021
4. Sınıf Sosyal Bilgiler Dersinde Senaryo Temelli Öğrenme Yönteminin Öğrencilerin Başarılarına Etkisi
Abdul Samet Yalvaç
DEVAMINI OKU
Bölge
Tez
Eğitim
2021
Okul Öncesi Dönem Çocuklarının Sosyal Duygusal Uyumları İle Öz Düzenleme Becerileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Nuran Çalış Toktanış
DEVAMINI OKU
Bölge
Tez
Eğitim
2021
Kavram Haritaları ile Öğretimin Yedinci Sınıf Öğrencilerinin Çokgenler Konusundaki Başarısına ve İlişkilendirme Becerisine Etkisi
Hande Şekerci
DEVAMINI OKU
Bölge
Tez
Eğitim
2021
Erken Çocukluk Döneminde Kodlama Becerilerinin Değerlendirilmesi-Test Geliştirme
Zeliha Damla Kalyenci
DEVAMINI OKU
Bölge
Tez
Eğitim
2021
Öğretmenlerin Öğretimsel Denetim ile Öğrenen Okul Algıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Emre Esen
DEVAMINI OKU
Bölge
Tez
Eğitim
2021
7. Sınıf Rasyonel Sayılar Konusunun Etkinlik Temelli Öğretim Materyalleri ile İşlenmesinin Öğrencilerin Akademik Başarıları ve Matematik Dersine Karşı Tutumlarına Etkisi
Arzu Tınas
DEVAMINI OKU
Bölge
Tez
Eğitim
2021
İlkokul 4, Ortaokul 8, Lise 12. Sınıf Öğrencilerinin, Öğretmenlerin ve Velilerin Saygı Değerine Yönelik Metaforik Algılarının İncelenmesi
Derya Polat
DEVAMINI OKU
Bölge
Tez
Eğitim
2021
Beden Eğitimi ve Spor Öğretmenleri İle Farklı Branş Öğretmenlerinin Eğitim Felsefesi Kuramlarına İlişkin Görüşlerinin Karşılaştırılması
Tolga Dinamitci
DEVAMINI OKU
Bölge
Tez
Eğitim
2021
Okul Öncesi Dönem Çocuklarının Medya Kullanımında Anne Baba Aracılığı
Nur Aksoy
DEVAMINI OKU
Bölge
Makale
Eğitim
2021
Arap Dili ve Edebiyatı Bölümü Öğrencilerinin Arapça Konuşma Becerisi Öz Yeterlik Algılarının İncelenmesi
Fatih Kılıç
DEVAMINI OKU
Bölge
Tez
Eğitim
2021
Lise Kimya Derslerinde Probleme Dayalı Öğretim Modelinin Öğrenci Başarıları ve Tutumları Üzerindeki Etkinliğinin İncelenmesi
Ersin Özkan
DEVAMINI OKU
Bölge
Kitap Bölümü
Eğitim
2020
Ağrı Eğitim ve Kültürüne Önemli Katkıları Olan Rehberlik ve Araştırma Merkezi Faaliyetlerinin Değerlendirilmesi
Yaşar Barut, Ekrem Bölek, Levent Doğan, Hüseyin Me
DEVAMINI OKU
Bölge
Makale
Eğitim
2020
Kimya Öğretiminde Öğretim Teknolojilerinin Kullanımına Yönelik Öğretmen Görüşlerinin İncelenmesi
Süleyman Kaya, Ayşe Çelikkıran
DEVAMINI OKU
Bölge
Rapor
Eğitim
2020
Iğdır Üniversitesi Uzaktan Öğretim Uygulama ve Araştırma Merkezi 2020 Yılı Birim Faaliyet Raporu
DEVAMINI OKU
Bölge
Tez
Eğitim
2020
Sınıf Öğretmenlerinin Ders Hazırlığı İçin Bilgisayar ve İnternet Kullanımının İncelenmesi (Doğubayazıt İlçesi Örneği)
Örsan Özkan
DEVAMINI OKU
Bölge
Rapor
Eğitim
2020
Kafkas Üniversitesi 2020 Yılı Kurumsal Mali Durum ve Beklentiler Raporu
DEVAMINI OKU
Bölge
Makale
Eğitim
2020
Ağrı İbrahim Çeçen Üniversitesi, Beden Eğitimi ve Spor Yüksekokulu Öğrencilerinin Üniversitenin Örgütsel İmajına Yönelik Algıları
Adem Özdemir, Mustafa Vural, Fatma Zehra Tan
DEVAMINI OKU
1
2
3
>
Last ›
SERKA Bibliyografyası ile ilgili yeniliklerden haberdar olmak için üye olun!
Okudum,
anladım.