↑
Bilgi, iletişim ve geri bildirim için
bibliyografya@serka.gov.tr
adresine mail atabilirsiniz.
Social Links |
Anasayfa
Hakkında
SERKA Bibliyografyası Nedir?
Amaç ve Hedefler
Kapsam
SERKA Bibliyografyası Nasıl Hazırlandı?
Sayılarla SERKA Bibliyografyası
Katalog
Alanlar
İller
Türkçe
İngilizce
Ara
Menu
Anasayfa
Hakkında
SERKA Bibliyografyası Nedir?
Amaç ve Hedefler
Kapsam
SERKA Bibliyografyası Nasıl Hazırlandı?
Sayılarla SERKA Bibliyografyası
Katalog
Alanlar
İller
Ara
Türkçe
İngilizce
Katalogda Ara
Anasayfa
Katalogda Ara
Array
--Alan--
Tarih
Fen Bilimleri
Coğrafya
Edebiyat
Sanat
Ziraat/Tarım
Diğer
Eğitim
Arkeoloji
İktisat
Sosyoloji
Turizm
Yönetim
Siyaset Bilimi
İlahiyat
Dil
Kentleşme
Spor
İletişim
Ara
Toplam 592 Sonuç
Bölge
Makale
Eğitim
2020
İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Matematiksel İspata Yönelik Görüşlerinin Belirlenmesi: Kars Örneklemi
Esra Altıntaş, Şükrü İlgün
DEVAMINI OKU
Bölge
Tez
Eğitim
2020
8. Sınıf Öğrencilerinin "DNA ve Genetik Kod" Ünitesini Okuma Süreçlerindeki Bilişsel ve Üstbilişsel Stratejileri Kullanma Sıklıkları: Ardahan İli
Gülşah Aydemir
DEVAMINI OKU
Bölge
Makale
Eğitim
2020
İlkokuma Yazma Öğretiminde Bitişik Eğik Yazıdan Dik Temel Yazıya Geçişin Sınıf Öğretmenlerinin Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi
Hamdi Karaman, Rabia Yılar
DEVAMINI OKU
Bölge
Tez
Eğitim
2020
Ortaokul 7. Sınıf Türkçe Dersinde Dijital Hikâye Anlatımının Kullanılması
Aysun Eroğlu
DEVAMINI OKU
Bölge
Tez
Eğitim
2020
Hemşirelik Öğrencilerinin Bireysel Girişimcilik Algıları ve Yaşam Boyu Öğrenme Eğilimleri Arasındaki İlişkinin Belirlenmesi
Fatma Kılavuz
DEVAMINI OKU
Bölge
Makale
Eğitim
2020
Öğretmenlerin Öğretmenlik Mesleklerine Yönelik Tutum ve Görüşlerinin İncelenmesi
Erdi Kuyumcu, Halil İbrahim Kaya
DEVAMINI OKU
Bölge
Tez
Eğitim
2020
7. Sınıf Öğrencilerinin Fen Bilimlerine İlişkin Düşüncelerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi: Kars İli Örneği
Aslı Özcan
DEVAMINI OKU
Bölge
Tez
Eğitim
2020
8. Sınıf Öğrencilerinin Liselere Geçiş Sınavı'na (LGS) Yönelik Görüşleri: Kars İli Örneği
Fatma Nur Çaylar
DEVAMINI OKU
Bölge
Tez
Eğitim
2020
İlkokul 2. ve 3. Sınıf Öğrencilerinin Sosyal Beceri Düzeyleri İle Hayat Bilgisi Dersine Yönelik Tutumlarının İncelenmesi: Kars ve Bursa Örneği
Sibel Sarı
DEVAMINI OKU
Bölge
Tez
Eğitim
2020
Ebelik Bölümü Öğrencilerinin Çocuk İstismarı ve İhmali Konusundaki Bilgileri ile Yaklaşımlarının Eğitim Öncesi ve Eğitim Sonrası Süreçte Karşılaştırılması
Berna Yılmaz
DEVAMINI OKU
Bölge
Kitap Bölümü
Eğitim
2020
Ağrı İlinde Karşılaşılan Türkçe Öğretimi Problemleri Üzerine Bir Değerlendirme
Ahmet Akçay
DEVAMINI OKU
Bölge
Tez
Eğitim
2020
Üstbilişe Dayalı Etkinliklerin 6. Sınıf Öğrencilerinin Başarı, Tutum ve Üstbilişsel Becerilerine Etkisi: Kars İli Kağızman İlçesi Böcüklü Ortaokulu Örneği
Merve Sirek
DEVAMINI OKU
Bölge
Tez
Eğitim
2020
Çalgı (Gitar) Eğitiminde Oyunlaştırma Yöntemine Yönelik Eğitsel Yazılım Geliştirme Çalışması
Tuncay Aras
DEVAMINI OKU
Bölge
Tez
Eğitim
2020
60-72 Aylık Çocukların Akran Oyun Davranışları ve Sosyal Becerilerinin İncelenmesi
Gözde Bahadır
DEVAMINI OKU
Bölge
Makale
Eğitim
2020
Ortaokul öğrencilerinin dinlemeye yönelik tutumlarının çeşitli değişkenler açısından incelenmesi
Selma Toksun
DEVAMINI OKU
Bölge
Tez
Eğitim
2020
Öğretmenlerde Prososyal Davranışların İş Doyumu ve Mesleki Tükenmişlik İle İlişkisinin İncelenmesi
Oğuzhan Taşdemir
DEVAMINI OKU
Bölge
Tez
Eğitim
2020
Fizik Derslerindeki Öğretmen ve Öğrenci Kaynaklı Görsel Temsillerin ve Pedagojik Süreçlerin Öğrenci Defterleri Yoluyla İncelenmesi
İdris Karazeybek
DEVAMINI OKU
Bölge
Tez
Eğitim
2020
İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinde Bil İste Öğren (K-W-L) Stratejisinin Okuduğunu Anlamaya Etkisi
Nail Sayar
DEVAMINI OKU
Bölge
Makale
Eğitim
2020
Spor Yapan Bireylerin Teknoloji Bağımlılık Düzeylerinin Demografik Özelliklerine Göre İncelenmesi
Cengiz Gündüzalp, Ezgi Pelin Yıldız
DEVAMINI OKU
Bölge
Tez
Eğitim
2020
Sınıf Öğretmenlerinin Tarih Bilincine Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi: Ağrı İli Örneği
İbrahim Hasdemir
DEVAMINI OKU
<
1
2
3
4
5
>
Last ›
SERKA Bibliyografyası ile ilgili yeniliklerden haberdar olmak için üye olun!
Okudum,
anladım.